Me

ponedeljek, 28. april 2014

Happy moments

The Kinfolk table

This cookbook has been on my wish list from the moment it was released. One month ago, Gasper bought it for me. I couldn’t get a more beautiful book. This book contains not only recipes but also stories of people and how they live . Easily my favorite source of inspiration.
The Kinfolk table

Ta kuharska knjiga je bila na mojem seznamu želja od trenutka, ko je izšla. En mesec nazaj, mi jo je Gašper kupil. Česa lepšega ne bi mogla dobiti. Ta knjiga ne vsebuje le recepte ampak tudi zgodbe ljudi, kako živijo. Preprosto je moj najljubši vir inspiracije.
Tyson

I spent last weekend at my parent’s house and I intentionally took my camera with me, so I could bother our cat with shooting. Ahhh, cats are so beautiful.
Tyson

Prejšnji vikend sem bila doma pri starših in namerno vzela s seboj fotoaparat, da sem lahko nadlegovala našega mačka s fotografiranjem. Ahhh, mačke so tako lepe. 
Baking

You know that the sweetest thing is when you’re in bed, watching your favorite TV show and eating homemade brownie and a bunch of sweet cream and toping of cupcakes? You know that, right? And when you bake cupcakes and you offer them  to people who visit your home?
Peka

Saj veš, da je nekaj najlepšega, ko v postelji gledaš svojo najljubšo nadaljevanko in zraven ješ domač brownie in en kup sladke smetane in topinga od cupcakes zraven? Veš kajne? In ko spečeš cupcakes in jih ponudiš ljudem, ki obiščejo tvoj dom?
Photography

All of you already know that I love food photography. I decided to try people photography too. In February I photographed Gasper, recently my friend came to visit me along with her ​​daughter and I just had to capture this beautiful little model through the lens.
Fotografiranje

Vsi že veste, da rada fotografiram hrano. Mejčkn sem prešaltala še na ljudi. Februarja sem fotografirala Gašperja, pred kratkim pa je bila pri meni na obisku prijateljica skupaj z njeno hčerko in ni šlo brez, da bi to luštno manekenko ujela skozi objektiv. 
Running

The moment I put my jogging clothes on, I feel motivated. Sometimes, the hardest moment is  precisely this one, when I decide that I will go out for a run, that’s the beginning of a workout. Once I cross this point, I'm fine. That's when I know that I'm actually really going to run. Despite the fact that it’s not easy to run, I enjoy it. This is my disconnection from the world and connection to nature, to myself, to my mind. The lower limit is 10km.
Tek

V trenutku, ko oblečem tekaška oblačila, se počutim motivirano. Včasih je najtežje ravno to, se odločiti, preoblečiti, ker je ravno to začetek telovadbe. Ko enkrat prečkam to točko, sem v redu. Takrat vem, da bom dejansko res odtekla svoje. Kljub temu, da se med tekom borim sama s seboj, v njemu uživam. To je moj odklop od sveta in priklop k naravi, sebi, svojim mislim. Spodnja meja je 10km.
Learning something new – Drawing

I never knew how to draw, so I wanted to improve, at least a little in this area. I went to the library, I found a big stack of books on how to learn to draw and I barely drag them home. Before that, I spent some time looking a hardcover  notebook to draw in. I bought a charcoal pencil and I began. Unfortunately, I have to return these books really soon, but I am determined that I will continue to learn how to draw and re-borrow them.
Učenje nečesa novega-risanje

Nikoli nisem znala risati, zato sem si zaželela, da bi se vsaj malo poboljšala na temu področju. Odšla sem v knjižnico, nabrala en velik kup knjig o tem, kako se naučiti risati ter ga komaj privlekla domov. Pred tem sem kar nekaj časa iskala blok s trdimi platnicami v katerega bi risala. Kupila sem še svinčnike z ogljem in začela. Na žalost moram knjige kmalu vrniti, ampak odločena sem,da bom pri tem vztrajala in si jih ponovno izposodila.
Walking and reading books in the nature

I'm constantly pulled into the nature, since Spring really kicked in. In the morning I go to a nearby hill, I take a book with me, and after a speed walk to the top and back down, I sit on a bench and I read. These are the most beautiful & quiet moments.
Sprehod in branje knjig v naravi

Odkar je zunaj tako lepo, me stalno vleče v naravo. Dopoldne se odpravim na bližnji hrib, seboj vzamem knjigo in potem, ko s hitro hojo pridem do vrha in dna, sedem na klopco in berem. Najlepši & mirni trenutki.
Under the covers

The most beautiful time is spent under the covers. FINITO.
Pod kovtrom

Najlepše je biti pod kovtrom. PIKA. 

10 komentarjev:

  1. Oooo tiste tačke so tako cuteee!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aneda...tačke so nekaj najbolj fotogeničnega na temu svetu, vseeno je kako se postavijo :D

      Izbriši
  2. Kinfolk knjiga mora bit res top! Pa kako lepi kolački <3 in muc in mala punčka :)! Se strinjam s tabo glede teka - vse se začne s preoblačenjem, takrat ni več poti nazaj :D.

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda edino, da velikokrat sploh ne pridem do te faze, ko vlečem pajkice nase =)

      Izbriši
    2. imam iste tekaške čevje :) ja poznam to kritično fazo oblačenja...
      imam pa km ali dva krajšo turi - imam pa velike plane za nadgradnjo v prihodnjih tednih - upam, da ne ostane pri željah... :)

      Izbriši
    3. Ravno sem se vrnila iz 15km teka. To je tako čudno pri meni, včasih mi res paše teči in popolnoma uživam, čez dva dni mi gre pa tek dobesedno na bruhanje in kolnem na veliko=)

      Izbriši
  3. Čisto vse zgleda tako ljubko, da bi skočla v sliko in naredila namesto tebe.. Lahko pa kar rečem, da imava podobne srečne trenutke, razen pri peki in risanju (: Čeprav rada pa počnem kaj novega :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No vidiš, potem sva si pa kar precej podobni =)

      Izbriši
  4. Vesela sem, da sem spet nazaj in da lahko občudujem tvoje čudovite fotografije in zapisane misli. So mi pravi navdih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Martina, vedno sem vesela tvojega komentarja. A ni fino kako lahko blogerji drug drugega inspiriramo? =)

      Izbriši

Tell me something =)