Me

ponedeljek, 14. januar 2013

Day in the life of Neja, No.1

Today's snow has encouraged me to share with you again... to share...well..me.  Let's start with music... To be honest, it's a little hard for me to share the sound, rhythm, words ... that touches me ... music is something personal for me, I want to keep it for myself ... that's strange, right?  After all, music is public .. but anyway = ). But from the beginning of writing this Blog my only rule was: Be yourself, be who you are .... and I will keep this  promise ... Here are a few fragments of  my Monday  day.

With love, Neja
Današnji sneg me je spodbudil, da spet delim z vami...sebe. Začnimo z musko... če sem iskrena, mi je malo težko deliti zvok, ritem, besede...ki se me dotaknejo...muska je zame nekaj osebnega, zase jo hočem zadržati...čudno kajne, navsezadnje je to nekaj javnega..ampak vseeno =). Ampak od začetka je moje pravilo pri pisanju tega bloga samo eno: Bodi TI, bodi to kar si....in obljubo mislim držati... Tukaj je par drobcev mojega ponedeljkovega dneva.

Z ljubeznijo, Neja









2 komentarja:

  1. Hude fotke in vsebina na njih. Čisto po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Všeč so mi ljudje, ki imajo enak okus kot jaz =)

      Izbriši

Tell me something =)